06 Ağustos 2012

PEMBE DÜŞLER SAYFASI




 RADYODA
ferhat göçer söylerse ne olur
ben dinliyorsam alır götürür elbet
yanında birde funda arar düeti varsa
of değmeyin keyife
bu sırada da iftar yaklaşıyor ve zaman sınırı varsa
 ne heyecan ben bayılıyorum böyle hızlı yaşamlara
bende pembe pembe gezinirken şunları paylaşayım dedim


pembenin değişik versiyonları
benim kafam iyi ya güzel geldi işte paylaşmak istedim
bu arada ada vapuru da öttürürken borazan sesini
denizde bir garip titrek haller
güneş vurmuş istanbula karşımda parıldıyor şımarık ve olanca güzelliği ile
geminin arkasından kabaran temiz bir köpük görüntüsü yolcular seyre dalarken bu resimlenecek
durumu
martılarda korku ne gezer  insanlara hiç bu kadar yaklaştıklarına şahit olmamıştım
ikindi vakti bu kadar uçmayı sevdiklerini de bilmiyordum
gezmeye çıkmış insanlar sahilde
 akşam serinliğini bedenlerinde hissetmek için
bu hallere değen şu an için başka hiç birşey yok
bakalım ilerleyen satlerde neler olacak








1 yorum:

  1. çok güzeller:)

    bende bloğuma bekelrim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)
    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil